Visa alla blogginlägg

Visar taggade inlägg med Butiksförändringar

Förändringar i butiken/kassan!

Vi har infört några mindre förändringar i butiken, för att förbättra och göra det tydligare för dig som kund. I kassan kommer du framöver behöva kryssa i om du önskar få vårt Nyhetbrev. Nyhetbrevet skickar vi ut relativt sällan och kan innehålla viktig information samt förmånliga erbjudanden. Som vi hoppas du inte vill missa genom att aktivt kryssa i att du önskar vårt nyhetsbrev.Högst upp i kassan har vi gjort det tydligare för d…

Omdömen blir tydligare

Nu blir det tydligare med våra omdömen. För varje köp så skickar vi ut ett mail efter ca 10 dagar där vi ber dig att lämna ett omdöme på dina produkter. Som tack för du en rabattkod som ger dig 15% rabatt på ett helt köp. Vi uppskattar mycket om du kan ta dig tiden att lämna ett omdöme. Det går snabbt, du får fin rabatt men framför allt hjälper du andra kunder med ditt omdöme.Det nya i butiken som gör det hela tydligare är att nu ser m…

Förbättringar

Nu den senaste tiden har vi fokuserat en hel del på att justera texter och bilder på våra produkter. Allt för att det ska bli enklare och snyggare för er, våra kunder. Det är mycket kvar som som ska förbättras, kommer troligtvis och förhoppningsvis aldrig bli helt klart. Men vi har kommit en bra bit på vägen. :-)Men det känns otroligt skönt att många av våra produkter nu visas på ett bättre, enklare och snyggare sätt. I samband med det hä…

Nytt ärendesystem

Nu har vi bytt ut vårt ärendehanterings system. Till ett vad vi tycker är ett lite mer modernt och som kan växa med oss på ett smidigt sätt. Grundfunktionerna är på plats men det återstår en hel del konfiguration för att det ska bli så bra som möjligt. Det man märker av som kund och besökare i vår butik är att vi har en kontakt widget som heter "support" långt upp till vänster på kanten. Vi hade en widget innan också men…

Garanti Epic

Epic har riktigt bra garantier på deras produkter. Vi har dock varit lite dåliga på att visa det för er. Det har varit lite otydligt och det vill vi såklart ändra på. Det vi har gjort än så länge är att lägga in information om Epics olika nivåer av garanti. Gå gärna in och kolla på Epic Garanti sidan och läs mer. Där får du mer information om deras fyra olika nivåer. Du kan klicka dig in på respektive Garanti och läsa mer i…

Förändringar i kategorier

Vi har gjort lite förändringar i butiken. Med fokus på att det ska bli enklare för dig som kund att hitta det du letar efter. För ett tag sedan insåga vi att vårt sortiment med datorväskor har växt väldigt mycket och Bags Online har nu ett rejält sortiment med datorväskor. Ett sortiment som växer stadigt hela tiden.För att det ska bli enklare för dig att hitta det du letar efter så har vi delat in datorväskor i underkategorier. Så nu har vi delat upp…

Nytt i Bags Online Infocenter

Har lagt upp två nya artiklar i vårt Infocenter som vi har här på Bags Online. För oss är det viktigt att ge dig som kund all den information som man behöver. Är det någon information du tycker vi saknar? Välkommen att höra av dig till oss.I den nya artikeln för Säkerhet beskriver vi lite mer hur vi på Bags Online gör för att du som kund ska känna dig trygg att handla av oss. Vi har även gjort en artikel för att beskriva vad det menas med att vi…

Arbete pågår!

Vi kommer göra en justering och förändring i vårt ärendehanteringssystem. Under den här tiden kan det vara problematiskt att kontakta oss. Skulle du skicka ett mail och det studsar tillbaka beror det säkerligen på detta. Vänta i så fall och skicka igen. Hoppas på förståelse för eventuella problem det kan skapa dig! Tanken är att det efteråt ska bli bättre och tydligare för er som kunder. Arbetet ska vara klart till absolut senast 16:30 idag lörd…

Ny design!

Nu är den nya designen i vår butik på plats. Vi är otroligt nöjda och hoppas den tilltalar dig också.Vi har rensat upp i designen för att få en mer enhetlig butik där fokus hamnar på våra produkter. Tycker det verkligen har lyckats och designen är stilren men ändå med lite färg. Den röda nyansen är hämtat från G:et i vår logga och finns lite här och där i butiken.Vår kundkorg har såklart även fått bli en…

Förändringar i butiken

Man måste förändra för att bli bättre. Nu förändrar vi ganska mycket i butiken och det kan under tiden bli lite rörigt. Men tanken är att det ska bli enklare för dig som kund att hitta det du letar efter. Men innan vi flyttat alla produkter kan det vara lite tokigt.Det vi gör är att skapa upp fler kategorier samt döpa om en del. Allt för att det ska bli tydligare och enklare. Vi är övertygade om att det kommer bli riktigt bra när vi är klara. Inom 2-3 vec…

Bags Online Infocenter

Nu har vi öppnat ett eget Infocenter. Där har vi samlat lite blandad information som tex vad man kan tänka på när man packar sin väska. Men även information om vad ett TSA-lås är för något. Vi har även samlat lite information som hur man går tillväga när man ångrar ett köp och en hel del annat. Hoppas ni kommer uppskatta Bags Online Infocenter. Är det något som saknas och borde finnas där? Kontakta oss så försöker vi lö…

Förändringar i designen

Inom kort kommer det ske lite förändringar i butikens design. I samband med detta kan det bli mindre driftstörningar. Allt borde fungera som det ska men det kanske "flyttas" runt lite i designen under införandet av det nya. Ska bli väldigt roligt att se hur det kommer se ut. Tanken men det nya är att det ska bli en lite mer "clean" design. Med fokus på våra produkter och ett mer stilren design.Återkommer med vad som är nytt när det är på plats. :-) //Vä…

Vad kan vi göra bättre?

Ja, vad kan vi göra bättre egentligen? Vi anser oss inte på något sätt klara och vi har väldigt många punkter på våran to do lista. Anser att strävan inte är att blir klar för det blir man inte. Man vill ju hela tiden utvecklas. Det vi skulle vilja veta från er vad som är viktigt för just dig? Vi kanske tänker helt fel och borde göra på ett helt annat sätt. Vi är otroligt tacksamma för om vi kan få feedback på det i s&arin…

FAQ - Våra vanligaste frågor

Vissa frågor återkommer. Helt naturligt och inga konstigheter med det. Vi tycker det är roligt att kommunicera med våra kunder. Men som en liten extra service har vi samlat våra 10 vanligaste frågor i en FAQ. Hoppas den kommer väl till pass och att det har besvarat din fundering. Om inte, tveka inte att höra av dig till oss så hjälper vi dig. Här hittar du vår FAQ med dom vanligaste frågorna.Vi håller även på att bygga upp ett Infocenter där vi kommer…

Kampanjer

Nu har vi lagt till en ny funktion i butiken så det ska bli lättare för våra kunder att hitta produkter som vi har en kampanj på. Längst upp i meny raden så finns det nu en Kampanj länk som går till en sida som samlar alla våra produkter som har nedsatta priser. Ett litet tips är att kolla in den sidan ibland. Det kan finnas riktigt bra erbjudande där. Klicka dig direkt vidare till våra kampanjer.//Vännerna på Bags Online - väskor på nätet
Produkter

Handla

Information